A Lacoste lecseréli a Krokodil Ikont! A cég megalakulása óta 1933 a cég történetében még nem volt más a teniszpólókon, csak egy krokodil. A #saveourspecies kampány célja, hogy a Természetvédelmi Világszövetséggel (IUCN) közösen felhívják a vásárlóik figyelmét a világ 10 legveszélyeztetebb állatfajára. A mondanivalót úgy hangsúlyozzák, hogy csak annyi terméket gyártanak le egy egy védett állat logójával, ahány példánya még él. A főszerepet a vaquita delfin kapta, belőlük már csak 30 példány él a Földön. Összesen 1775 kampánypóló került forgalomba, amelyek a nagy kereslet miatt, már 2 nappal a bejelentés után elfogytak. Egy póló ára a védett állatfajták logójával 150 EUR-os körül mozog. A pólókból származó bevételt visszaforgatják a kampányba. A befolyt összeg 50%-át a Természetvédelmi Világszövetségnek adományozzák (IUCN), a másik felét pedig a kommunikációs kampány erősítésére a Save our Pecies Save Our Species-hez vándorol vissza.

 

 

Te mit gondolsz, mennyire kell egy márkának saját házán belül is képviselnie az üzenetét, ezt a szemléletmódot? Hagynék egy kis időt, hogy megválaszold, neked milyen érzelmi reakciód volt elsőre olvás közben.

Bevallom őszintén , nálam elérték a wwwowwww hatást. Elsőre. Utána elkezdtem ezt a cikket írni és mélyebben belegondolni a háttérbe. Nagyon tisztelem azon cégeket, akik egy jó cél érdekében egy szervezet mellé állnak. Ez kell. Kell a márkának, kell a szervezetnek, kell a természetnek, kell a Földnek. De milyen jó lenne, ha egy ilyen fajta együttműködés házon belül is megváltoztatná a nézeteket.

A ruhaipar egy nagyon érzékeny és veszélyes zóna. Szeretünk jól kinézni, szeretjük magunkat jól érezni a viselt ruhákban amiket hordunk. De sokszor hiányzik a tudatosság. Anyaként amikor megszületik gyermekünk, csak a legjobbat szeretnénk neki adni. Óvjuk az egészségét, környezetét, legszívesebben napi 5-ször felmosnánk, amikor elkezd mászni, vigyázunk mi kerül az asztalra, utánajárunk milyen festékkel gyártották a gyerekbútort és még sorolhatnám.

Az irány, amerre tartunk mi anyukák, nagyon jó és követendő. Tegyünk egy újabb lépést és nézzük meg, hogy és milyen feltételek mellett gyártják a gyerekruhákat, amelyekkel minden nap a “legszebbet” akarjuk kihozni a gyermekünkből.

Az elmúlt években megmozdult valami a keresleti oldalon (is). Az átláthatóság és a tisztességes gyártási folyamattal előállított termékekre egyre nagyobb az igény. Gyerekcipőben (vagy talán még csak a mászócipő fázisában 🙂 ) járunk, de elindult valami. Ha szeretnél Te is részese lenni ennek a folyamatnak és tisztességes körülmények közt gyártod termékeid, helyezz erre az üzenetre nagyobb hangsúlyt.

Vidd a nyilvánosság elé, erősítsd a márkád.

Nézz körül melyik szervezettel tudnál elképzelni egy közös kampányt. Ha találtál ilyet, ne felejts el értesíteni minket és vedd fel velünk a kapcsolatot!

Egy fecske nem csinál nyarat, de ha olvasol, mi már ketten vagyunk!

Erika Administrator
Egy blog, egy közösség, egy lendület. Anyák, nők, akik vállalkoznak és összefognak. Egy blog ami nem egy személy, hanem “MI” vagyunk. Ez a vízió indította útjára A Mompreneurs közösséget Magyarországon.
follow me